Raport o stanie dostępności 2021 i 2025

Raport o stanie dostępności

 

MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ
ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa
 

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
 

Nazwa i adres podmiotu publicznego

Starostwo Powiatowe w Ciechanowie ul. 17 Stycznia 7, 06-400 Ciechanów

Numer identyfikacyjny REGON

13038158200000

Stan w dniu 01.01.2021 r.

Termin przekazania: do 31.03.2021 r.

Dane kontaktowe

E-mail sekretariatu podmiotu

starostwo@ciechanow.powiat.pl

E-mail kontaktowy osoby, która wypełniła formularz

bernadeta.markowicz@ciechanow.powiat.pl

Telefon kontaktowy

729055940

Data

2021-03-23

Miejscowość

Ciechanów

Lokalizacja siedziby podmiotu

Województwo

WOJ. MAZOWIECKIE

Powiat

Powiat ciechanowski

Gmina

Ciechanów (gmina miejska)

Podmiot zobowiązany do złożenia raportu o stanie dostępności na podstawie art. 11 ust. 4. ustawy o zapewnianiu

dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (UzD) do:

[ X ] 2) wojewody

Dział 1. Dostępność architektoniczna

Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub obsługę interesantów:

2

1. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) wolne od barier poziome i pionowe przestrzenie

komunikacyjne ?

[ X ] W części budynków tak, w części nie

W przypadku odpowiedzi „W części budynków tak, w części nie” – prosimy o podanie liczby budynków, w których podmiot

zapewnia wolne od barier poziome i pionowe przestrzenie komunikacyjne:

1

2. Czy podmiot zastosował w tym budynku (tych budynkach) rozwiązania architektoniczne, środki techniczne lub

posiada zainstalowane urządzenia, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń

technicznych?

[ X ] W części budynków tak, w części nie

W przypadku odpowiedzi „W części budynków tak, w części nie” – prosimy o podanie liczby budynków, w których podmiot

umożliwia dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń technicznych:

1

3. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w

sposób wizualny i dotykowy lub głosowy?

[ X ] NIE

4. Czy podmiot zapewnia (umożliwia, dopuszcza) wstęp do tego budynku (tych budynków) osobie korzystającej z psa

asystującego?

[ X ] TAK

5. Czy podmiot zapewnia w przypadku tego budynku (tych budynków) osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość

ewakuacji lub uratowania w inny sposób?

[ X ] W części budynków tak, w części nie

W przypadku odpowiedzi „W części budynków tak, w części nie” – prosimy o podanie liczby budynków, w których podmiot

zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub uratowania w inny sposób:

1

Komentarze i uwagi dotyczące dostępności architektonicznej

Podmiot posiada dwa budynki. Tylko w budynku przy ul. 17 Stycznia 7 zapewnione są: rozwiązania architektoniczne,

zainstalowane urządzenia gwarantujące dostęp do wszystkich pomieszczeń w budynku z wyłączeniem pomieszczeń

technicznych oraz możliwość ewakuacji.

Dział 2. Dostępność cyfrowa

1. Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot posiada

deklarację dostępności

Liczba stron: 2

Liczba aplikacji: 0

Strony internetowe i aplikacje mobilne, dla których podmiot posiada deklarację dostępności

ID a11y-url https://www.ciechanow.powiat.pl/

ID a11y-status [ X ] Częściowo zgodna

ID a11y-data-sporzadzenie 2020-09-01

ID a11y-url https://stciechanow.bip.org.pl/

ID a11y-status [ X ] Częściowo zgodna

ID a11y-data-sporzadzenie 2020-06-25

2. Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot nie posiada

deklaracji dostępności

Liczba stron: 0

Liczba aplikacji: 0

Prosimy o podanie informacji dotyczących stron, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności:

Prosimy o podanie informacji dotyczących aplikacji, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności:

Komentarze i uwagi dotyczące dostępności cyfrowej

Podmiot zapewnia częściową dostępność cyfrową. Część z opublikowanych zdjęć nie posiada opisu alternatywnego oraz część

plików nie jest dostępnych cyfrowo.

Dział 3. Dostępność informacyjno-komunikacyjna

1. Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych

sposobów/środków wspierających komunikowanie się?

a. Kontakt telefoniczny [ X ] TAK

b. Kontakt korespondencyjny [ X ] TAK

c. Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości

SMS, MMS lub komunikatorów internetowych [ X ] TAK

d. Komunikacja audiowizualna, w tym z wykorzystaniem komunikatorów

internetowych [ X ] TAK

e. Przesyłanie faksów [ X ] NIE

f. Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe i/lub

aplikacje (tłumaczenie online) [ X ] TAK

g. Pomoc tłumacza języka migowego – kontakt osobisty [ X ] NIE

h. Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty) [ X ] NIE

2. Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących, takich jak np. pętle

indukcyjne, systemy FM, systemy na podczerwień (IR), systemy Bluetooth?

[ X ] NIE

Liczba prowadzonych przez podmiot stron internetowych:

2

3. Czy podmiot zapewnia na tej stronie internetowej (tych stronach internetowych) informację o zakresie swojej

działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci:

a. tekstu odczytywalnego maszynowo?

[ X ] TAK

b. nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo?

[ X ] NIE

c. informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)?

[ X ] TAK

4. Czy podmiot zapewniał w okresie sprawozdawczym – tj. od 20.09.2019 r. do 01.01.2021 r. – na wniosek osoby ze

szczególnymi potrzebami możliwość komunikacji w formie określonej w tym wniosku?

[ X ] NIE

Dział 4. Informacja o dostępie alternatywnym

1. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia innej osoby?

[ X ] NIE

2. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia technologicznego, w

tym z wykorzystaniem nowoczesnych technologii?

[ X ] NIE

3. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci zmian w organizacji

funkcjonowania podmiotu?

[ X ] NIE

4. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w sposób inny niż wymienione wyżej?

[ X ] NIE

 

RAPORT O STANIE ZAPEWNIENIA DOSTĘPNOŚCI PODMIOTU PUBLICZNEGO 2025

MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ    UL. WSPÓLNA 2/4, 00-926 WARSZAWA

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego

Stan w dniu 01.01.2025 r.                                                                                                            

Termin przekazania: do 31.03.2025 r.

Numer identyfikacyjny REGON: 13038158200000                    

Nazwa i adres podmiotu publicznego: Starostwo Powiatowe w Ciechanowie

Obowiązek przekazania danych wynika z art. 30 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej (Dz. U. 2023 r. poz. 773) oraz z art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2022 poz. 2240, z późn. zm.).

Dane kontaktowe:

E-mail sekretariatu podmiotu: STAROSTWO@CIECHANOW.POWIAT.PL

E-mail kontaktowy osoby, która wypełniła formularz: bogumila.nasierowska@ciechanow.powiat.pl

Telefon kontaktowy : 729 055 932                

Data:  21-03-2025                             

Miejscowość: Ciechanów (miasto)                           

Lokalizacja siedziby podmiotu

Województwo: mazowieckie

Powiat: ciechanowski

Gmina: Ciechanów (gmina miejska)

Dział 1. Dostępność architektoniczna     

Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub obsługę interesantów                                                                                                                     

1

1.Wolne od barier przestrzenie komunikacyjne w budynkach

Liczba budynków, w których podmiot zapewnia wolne od barier wszystkie przestrzenie komunikacyjne

0

Liczba budynków, w których podmiot częściowo zapewnia wolne od barier przestrzenie komunikacyjne

1

Liczba budynków, w których podmiot nie zapewnia wolnych od barier poziomych i pionowych przestrzeni komunikacyjnych

0

2.Dostęp do wszystkich pomieszczeń w budynkach (z wyłączeniem pomieszczeń technicznych)

Liczba budynków, w których podmiot umożliwia dostęp do wszystkich pomieszczeń

1

Liczba budynków, w których podmiot nie umożliwia dostępu do wszystkich pomieszczeń

0

Rodzaje rozwiązań, które podmiot zastosował, aby umożliwić dostęp do wszystkich pomieszczeń w budynkach

Rozwiązania architektoniczne

TAK

Środki techniczne

TAK

Zainstalowane urządzenia

TAK

3.Informacja na temat rozkładu pomieszczeń w budynkach

a.Liczba budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy

1

b.Liczba budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i głosowy

0

c.Liczba budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny, dotykowy i głosowy

0

4.Dostęp do budynków dla osób korzystających z psa asystującego 

a.Liczba budynków, do których podmiot zapewnia wstęp osobie korzystającej z psa asystującego

1

b.Liczba budynków, do których podmiot nie zapewnia wstępu osobie korzystającej z psa asystującego

0

5.Ewakuacja lub ratowanie osób wewnątrz budynków

Aby umożliwić ewakuację lub ratowanie osób wewnątrz budynków, podmiot zapewnia:

a.Procedury ewakuacji lub ratowania

TAK

b.Sprzęt lub miejsce do ewakuacji lub ratowania

TAK

c.Pracowników przeszkolonych z procedur ewakuacji lub ratowania

NIE

d.Liczba budynków, w których podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub ratowania osób wewnątrz budynku

0

e.Liczba budynków, w których podmiot częściowo zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub ratowania wewnątrz budynku

1

f.Liczba budynków, w których podmiot nie zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwości ewakuacji lub ratowania wewnątrz budynku

0

Komentarze i uwagi dotyczące dostępności architektonicznej:

W budynku podmiotu zapewnione są: rozwiązania architektoniczne, środki techniczne, zainstalowane urządzenia gwarantujące    dostęp do wszystkich pomieszczeń w budynku z wyłączeniem pomieszczeń technicznych oraz zapewniające częściowo możliwość   ewakuacji.

Dział 2. Dostępność cyfrowa

Dane w tym dziale odnoszą się do zgodności z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U. 2023 poz. 1440), zwaną UdC, w związku z art. 2 oraz art. 6 pkt 2 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (UzD).

Liczba prowadzonych stron internetowych      

3

Liczba udostępnianych aplikacji mobilnych      

0

Zgodność stron z wymogami UdC

Adres strony internetowej                            

www.powiat.ciechanow.pl

Zgodność z UdC

Zgodna (nie)        Częściowo zgodna TAK   Niezgodna (nie)

www.bip.powiat-ciechanow.pl

Zgodność z UdC

Zgodna (nie)          Częściowo zgodna TAK   Niezgodna (nie)

www.ciechanow.geoportal2.pl                                                          

Zgodność z UdC

Zgodna (nie)       Częściowo zgodna TAK   Niezgodna (nie)

Zgodność aplikacji z wymogami UdC

Nazwa aplikacji mobilnej i adres do jej pobrania       

---

Zgodność z UdC

Zgodna (---) Częściowo zgodna (---)  Niezgodna (---)

Komentarze i uwagi dotyczące dostępności cyfrowej:

Strony internetowe są częściowo zgodne z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń.

Dział 3. Dostępność informacyjno-komunikacyjna

1.Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych sposobów/ środków wspierających komunikowanie się?

Zastosowanie formularza kontaktowego

TAK (X)        NIE (-)

Kontakt za pomocą poczty elektronicznej

TAK (X)        NIE (-)

Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości SMS, MMS lub komunikatorów internetowych

TAK (X)        NIE (-)

Komunikacja audiowizualna, w tym z wykorzystaniem komunikatorów internetowych

TAK (-)         NIE (X)

Przesyłanie faksów

TAK (-)         NIE (X)

Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe i/lub aplikacje (tłumaczenie online)

TAK (X)         NIE (-)

Pomoc tłumacza języka migowego - kontakt osobisty

TAK (-)       NIE (X)

W przypadku zaznaczenia odpowiedzi „TAK" - prosimy określić w jakim czasie od zgłoszenia potrzeby podmiot zapewnia kontakt osobisty z tłumaczem języka migowego:

od razu (-)

w ciągu 1 dnia roboczego (-)

w ciągu 2-3 dni roboczych (-)

powyżej 3 dni roboczych (-)

Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty)

TAK (-)         NIE (X)

2.Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących?

Pętle indukcyjne

TAK (X) 

Liczba 2

NIE(-)

Systemy FM

TAK (- )

Liczba 0       

NIE (X)

Systemy na podczerwień (IR)

TAK (-)

Liczba 0

NIE (X)

Systemy Bluetooth

TAK (-)

Liczba 0

NIE (X)

Inne

TAK (-)

Liczba 0

NIE (X)

3.Czy podmiot zapewnia na swojej głównej stronie internetowej informację o zakresie swojej działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci:

tekstu odczytywalnego maszynowo?

TAK (X)

NIE (-)

nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo?

TAK (X)       

NIE (-)

informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)?

TAK (X)       

NIE (-)

4.Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. podmiot otrzymał od osób ze szczególnymi potrzebami wniosek o zapewnienie szczególnej formy komunikacji? (na podstawie art. 6 pkt 3 lit. d UzD)

TAK (-)

NIE (X)

Liczba wniosków- ogółem

0

Nazwy użytych form komunikacji określonych we wnioskach ze wskazaniem liczby użyć każdej z tych form

---

Komentarze i uwagi dotyczące dostępności informacyjno-komunikacyjnej:

Podmiot zapewnia elektroniczny system kolejkowy oraz możliwość załatwienia spraw w jednym miejscu.

Dział 4. Informacja o dostępie alternatywnym

Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. - podmiot zapewniał dostęp alternatywny?   

TAK (---)       NIE (X)

Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego ogółem

0

z tego w postaci wsparcia innej osoby

      

z tego w postaci wsparcia technicznego

0

z tego w postaci zmian w organizacji funkcjonowania podmiotu    

0

Brak jakiego rodzaju dostępności był powodem konieczności zastosowania dostępu alternatywnego?

Architektoniczna (-)         

Cyfrowa (-)  

Informacyjno-komunikacyjna (-)

Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego

Dział 5. Informacje o otrzymanych wnioskach/żądaniach zapewnienia dostępności oraz postępowanie skargowe

1.Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 20.09.2021 r. do 01.01.2025 r. - podmiot otrzymał wniosek o zapewnienie dostępności architektonicznej i/lub informacyjno-komunikacyjnej?

TAK (-)        

NIE (X)

Liczba otrzymanych wniosków o zapewnienie dostępności ogółem

0

z tego dotyczących wyłącznie dostępności architektonicznej

0

z tego dotyczących wyłącznie dostępności informacyjno-komunikacyjnej 

0

z tego dotyczących wniosków o charakterze łączonym, tj. obejmujących równocześnie dostępność architektoniczną i informacyjno-komunikacyjną

0

z tego rozpatrzonych w terminie do 14 dni

0       

z tego rozpatrzonych w terminie dłuższym niż 14 dni

0

Liczba negatywnie rozpatrzonych wniosków o zapewnienie dostępności   

0

z tego dotyczących wyłącznie dostępności architektonicznej

0

z tego dotyczących wyłącznie dostępności informacyjno-komunikacyjnej 

0

z tego dotyczących wniosków o charakterze łączonym, tj. obejmujących równocześnie dostępność architektoniczną i informacyjno-komunikacyjną        

0

Główna przyczyna odmowy zapewnienia dostępności

Bariery prawne (-)

Bariery techniczne (-)      

Bariery finansowe (-)

Braki kadrowe (-)   

Brak czasu (-)        

Inne (-)

Opis słowny

2. Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. (strony internetowe) lub od 23.06.2021 r. do 01.01.2025 r. (aplikacje mobilne) - podmiot otrzymał żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej? (na podstawie art. 18 UdC)

TAK (-)

NIE (X)

Liczba otrzymanych żądań zapewnienia dostępności cyfrowej ogółem                :

0

Liczba żądań rozpatrzonych w terminie do 7 dni                 

0

Liczba żądań rozpatrzonych w terminie dłuższym niż 7 dni            

0

Liczba negatywnie rozpatrzonych żądań zapewnienia dostępności cyfrowej       

0

Główna przyczyna odmowy zapewnienia dostępności cyfrowej

Bariery prawne (-) 

Bariery techniczne (-)

Bariery finansowe (-)

Braki kadrowe (-)   

Brak czasu (-)        

Lnne (-)

Opis słowny 

-

3. Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. (strony internetowe) lub od 23.06.2021 r. do 01.01.2025 r. (aplikacje mobilne) - podmiot otrzymał skargę na brak dostępności cyfrowej? (na podstawie art. 1B UdC)

TAK (-)        

NIE (X)

Liczba otrzymanych skarg na brak dostępności cyfrowej ogółem              .        .

0

z tego pozytywnie rozpatrzonych

0

z tego negatywnie rozpatrzonych

0

Główna przyczyna odmowy zapewnienia dostępności, do której odnoszą się złożone skargi

Bariery prawne (-)

Bariery techniczne (-)      

Bariery finansowe (-)

Braki kadrowe (-)   

Brak czasu (-)        

Inne (-)

Opis słowny

-

 

 

Logo portalu Facebook
Logo serwisu ePUAP
Powrót na początek strony