Logo Komunikacja Bez Barier

Zespół Rzecznika Klienta Energi Obrotu odwiedzi Ciechanów

W ramach programu współpracy Energi Obrotu (EOB) z Powiatowymi Rzecznikami Konsumentów, przedstawiciele rzecznika klienta odwiedzą biuro rzecznika konsumentów w Starostwie Powiatowym w Ciechanowie (ul. 17 Stycznia 7, sala konferencyjna nr 15 na parterze budynku).

Loga Energa Obrot.jpg

Dyżur pracowników Energi odbędzie się w środę, 26 maja 2021 roku, w godz. 11-13 w sali konferencyjnej nr 15 na parterze budynku Starostwa, ul. 17 Stycznia 7. Z uwagi na trwającą pandemię chętni do spotkania z przedstawicielami spółki proszeni są o wcześniejsze umówienie spotkania z Powiatowym Rzecznikiem Konsumentów (nr tel. 729 055 924, e-mail: rzecznik.konsumentow@ciechanow.powiat.pl). Współpracownicy Rzecznika Klienta EOB będą wyposażeni w środki bezpieczeństwa sanitarnego – maseczki, rękawice, środki dezynfekujące oraz przesłonę z pleksiglasu.

Pracownicy zespołu Rzecznika Klienta EOB spotkają się z mieszkańcami gmin powiatu ciechanowskiego [1], aby wyjaśnić wątpliwości na miejscu, a  jeśli będzie taka potrzeba, przyjąć zgłoszenia do dokładniejszej analizy. Rzecznik Klienta EOB to instancja, do której klienci mogą zwrócić się, jeśli w wyniku standardowego procesu reklamacji nie otrzymali wystarczająco satysfakcjonującej dla siebie odpowiedzi. W tracie dyżurów pracownicy Energi chętnie wysłuchają również rekomendacji klientów, które mogłyby usprawnić codzienną współpracę ze spółką.

Powrót na początek strony